Semnătură fotografii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Semnătură fotografii

Mesaj Scris de Izabella22 la data de Lun Dec 02, 2013 11:44 am

Aș avea o întrebare, cum se face semnătura pentru fotografii? Eu am încercat în Photoshop, adică mi-am făcut semnătura pe hârtie, am scanat-o, am pus-o în Photoshop la brushes, dar de acolo m-am blocat, adică nu știu cum pot să o aranjez, să o măresc, să-i dau contrast, chestii din astea.
Izabella22

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Semnătură fotografii

Mesaj Scris de FrateanRazvan la data de Lun Dec 02, 2013 12:25 pm

Buna, si eu sunt incepator in cam tot ce inseamna editare si desemenea si fotografie, eu folosesc lightroom pentru editare si desemenea pentru a adauga un watermark, cele din photoshop lightroom 4 sunt relativ simple, sunt mai multe tipuri de caractere nu foarte sofisticate unde le poti adauga odata cu exportarea unei fotografii din program(sau in chenarul de sus la sectiunea  Edit, ultimul de jos de acolo ar trebui sa fie "edit watermarks"), cand folosesti exportarea unei fotografii acolo unde setezi si dimensiunile acesteia mai jos in acel tabel alb apare si watermark, unde poate fi importat un anumit watermark dupa dimensiunile standard create de lightroom sau poti crea tu unul de tip text.

Daca doresti un watermark mai "pompos" desi nu recomand sa fie foarte stridente aceste watermark-uri in photoshopul simplu se pot realiza foarte usor, imi este greu sa explic exact procesul deoarece sunt nenumarate moduri de watermarkuri, dar daca doresti aceste watermarkuri mai "cu stil" poti gasi pe youtube nenumarate tutoriale cap coada despre watermarkuri si cum le creezi in photoshop pas cu pas Smile, mai multe detalii ne va spune moderatorul forumului Lucian.

FrateanRazvan
Membru Distins
Membru Distins

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Mesaj Scris de lucib la data de Mar Dec 03, 2013 6:32 am